ZoomCity

66nicole66
Full Member

ZoomCity

Berichtdoor 66nicole66 » 03 Aug 2016, 22:46

Ook mijn site heeft weer eens een flinke update gehad en staat sinds een paar dagen weer helemaal online.

Na gehackt te zijn, geen idee waarom, was de oude site vreselijk traag geworden en omdat ik eigenlijk al sinds eind februari wegens een vreselijke ziekte steeds minder de kracht heb om eens lekker op pad te gaan besloten om de "good old memories" maar in een nieuw jasje te gooien. Hopelijk ben ik eind van het jaar weer redelijk op krachten om weer eens kilometers te maken! Dit is dan ook gelijk de reden waarom ik momenteel minder, eigenlijk niet meer actief ben ik het urbexwereldje :|

http://www.ZoomCity.nl

Op en aanmerkingen?
Ik hoor het graag!

Prettypeculiar
Full Member

Re: ZoomCity

Berichtdoor Prettypeculiar » 04 Aug 2016, 14:53

Toen ik begon met urbex was jouw site eentje die ik met verwondering bekeek. zoveel sets, zoveel mooie foto's, hier en daar wat uitleg bij de sets. precies genoeg om je zoek-vermogen te triggeren maar ook discreet genoeg om geen overtollige info weg te geven.
het jasje van je site is wat moderner geworden, maar de succesformule is gebleven.

66nicole66
Full Member

Berichtdoor 66nicole66 » 05 Aug 2016, 21:15

Dank je voor de positieve reactie, ben er stiekem toch erg blij mee

Lurch

Berichtdoor Lurch » 05 Aug 2016, 22:57

Heel mooi en overzichtelijk Nicole! Ik vind vooral je startpagina heel knap en uitnodigend :tr
Moedig van je dat je niet bij de pakken bent blijven zitten en hier je schouders hebt onder gezet. Ik hoop voor jou dat je snel weer op pad kan gaan om nog meer van die mooie foto's te maken!
f I believe that urban explorers are among the last romantics...

66nicole66
Full Member

Berichtdoor 66nicole66 » 22 Aug 2016, 21:48

Dank je!

Terug naar “Urbex websites”